I
GYŐR HÍDJAI
Városunkat többek között a hidak városának is szokták hívni, emlegetni. Jogosan, hiszen ha a folyók városa is vagyunk, ebből következik az előbbi jelző is. Ráadásul a város szerkezete úgy alakult, hogy a Budapest – Hegyeshalom 1 sz. vasúti fővonal és az M1 autópálya, a Győrt megkerülő út elkészültéig az 1 sz. (E65) út is városunkat kettészelve haladt. Ezek a közlekedési útvonalak csak növelték a felüljárók, hidak szükségességét.
Ifjúság hídja
A Radó sziget északi csücskén eredetileg fahíd volt, de az 1964-es jeges árvíz rongálása után újra kellett építeni a gyalogos hidat. Uszodai hídnak is szokták emlegetni a győriek.
Rába kettős híd
A Radó sziget (korábban Séta tér, vagy Rába sziget) a Rábát kettéválasztja. A Rába főágán és a mellékágán átívelő hidak a Belvárost Szigettel, illetve Újvárossal kötik össze.
Petőfi híd, a gyalogos-közmű híddal A híd önmagában egy kor-emlék, hiszen a RÁBA-gyár tervezte, építette, Közép-Európa, első hegesztett technológiával készült hídját. Mellette a közművek átvezetését szolgáló, gyalogos forgalomra alkalmas keskeny híd is van. A Belvárost Újvárossal és Szigettel köti össze. Pető i Sándor (1823-1849), költő, a magyar költészet egyik legismertebb és legkiemelkedőbb alakja.
Béke híd
A városon átvezető 1 sz. út (Szent István út) hídja a folyó felett. Gyalogos forgalomra csak a híd déli oldalán van lehetőség.
M1 autópálya felüljáró-hídja
A 83-as – M1 csomópontja után Abda felé a Rába folyó és ártere felett van.
Pinnyédi híd
A híd eredetileg nem ide épült, hanem a mai Híd utca helyén állt, az akkor még ott folyó Rábca felett, ami Szigetet kötötte össze Újvárossal. Innen szállították el mai helyére, a Holt-Rábcához. Rossz állapota miatt a forgalom elől már évek óta lezárt.
Olimpia híd
A Pinnyédi híd, iatal, pár éves „testvére”, pótlója, ez a híd, ami Szigetet köti össze Pinnyéddel.
M1 autópálya felüljáró-hídja A 83-as – M1 csomópontja után Abda felé a Holt Marcal feletti híd.
Holt Marcal gyalogos híd
Gyirmót felett, festői környezetben van ez az acéltartókkal megerősített fahíd, ami a Csikóréten levő tanösvényhez, madárleshez vezet.
Jedlik Ányos híd
A 2010-ben épült híd Révfalut köti össze Szigettel, illetve Újvárossal. A híd „elődje” a Vásárhelyi Pál gyalogos híd volt, (korábban fahíd), ami a budapesti Erzsébet híd építésekor megmaradt elemekből épült. Emlékét a Jedlik Ányos híd révfalui hídfője mellett elhelyezett pilonja őrzi. Jedlik Ányos (18001895), bencés szerzetes, természettudós, oktató és feltaláló. Vásárhelyi Pál (17951846), vízépítő mérnök, a Tisza szabályozás mérnöke.
Kossuth híd
A város talán egyik legszebb hídja. Belváros és Révfalu között ível át a Mosoni-Duna felett. Kossuth Lajos (1809-1894), politikus, magyar államfér i, a Batthyány-kormány pénzügyminisztere, a Honvédelmi Bizottmány elnöke, Magyarország kormányzó-elnöke.
Széchenyi híd
A város leghosszabb hídja Belváros és Révfalu között. Belvárosi oldalán indul a 14 sz. út is Szlovákia felé. Széchenyi István (1791-1860), „a legnagyobb magyar”- ként számon tartott politikus, író, közgazdász, a Batthyány-kormány közlekedési minisztere.
Klatsmányi Tibor híd
Leg iatalabb és talán legkecsesebb hidunkat 2018-ban adták át a 813 sz. út részeként. Formája hasonlít a Duna felett 2007-ben épült Pentele hídra, amit alakja után „Kosár híd”- ként is emlegetnek. Klatsmányi Tibor (1933-1986), hidász, hídépítő mérnök, főiskolai tanár, a győri Közlekedési és Műszaki Főiskola (Széchenyi Egyetem) tanszékvezetője, a KTMF Közlekedésépítési Intézetének igazgatója.
Likócsi híd
A Pesti út hídja az Iparcsatorna felett.
Kiskúti híd I.
A Mártírok útja – 1 sz. főút hídja.
Kiskúti híd II.
Mártírok útja lehajtójának hídja.
Baross Gábor híd
A város szívének egyik legmeghatározóbb közlekedési létesítménye, ami Nádorvárost kapcsolja össze a Belvárossal, 1893-ban épült. 1945-ös lebombázása után három évvel később építették újra. Többszöri felújítása, szélesítése után mai felújított állapotát 2014-ben nyerte el. A híd belvárosi hídfőjénél ér véget a 82 sz. út.
Bisinger József híd
A Belvárost Gyárvárossal összekötő felüljáró az 1 sz. út részeként a Fehérvári út felett halad át.
Ipar úti híd
Az Urbantsok utca, a vasúti teherpályaudvar és a Kandó utca feletti felüljáróhíd Nádorvárost (Jancsifalut) köti össze Gyárvárossal. A győriek Púpos hídként is emlegetik meredek felhajtóágai miatt.
Pálffy Miklós híd
A 81 sz. út győri szakaszának egyik hídja a Fehérvári úton, Nádorváros és Gyárváros között.
Ikrényi út (84125 sz. út)
Baráti út (83129 sz. út)
Külső Sági út (8222 sz.)
813-as út (Győrszentiván, Ipari Park, AUDI)
– M1 autópálya 112-es km szelvény felett
Nagyhegyi felüljáró – Nagyhegy – Szőlőhegy között
Szentiváni erdő és Avar út között
813 sz. út
Sugár út és Barackos út között
Felüljáró út
Kálmán Imre utca (gyalogos-kerékpáros híd)
Homoksori út
Bakonyi út (821 sz. út) – Budapest - Hegyeshalom 1 sz. vasúti fővonal és Közép utca felett
Hecsei út – Budapest – Hegyeshalom
1 sz. vasúti fővonal felett (Hecsei felüljáró)
813-as út – Budapest – Hegyeshalom
1 sz. vasúti fővonal felett
M19-es út – Budapest – Hegyeshalom
1 sz. vasúti fővonal felett
Fehérvári út (81 sz. út) – Győr-Szombathely vasút, valamint a Szauter Ferenc utca és az Erfurti út felett.
Verseny utcai gyalogos felüljáró
A Dr. Kovács Pál Könyvtár és Közösségi Tér, parkoló feletti átjárója a Szigethy Attila út és a Vásárcsarnok előtti tér között.
Mártírok útja – Tóth László utca felett.
Rába híd Budapest – Hegyeshalom
1 sz. vasúti fővonalon.
Rába híd Győr – Sopron GySEV vasútvonalon.
Győr Vasútállomás, gyalogos aluljáró Az Eszperantó út (Vidéki autóbusz pályaudvar) és a Révai Miklós utca között, a személypályaudvar vágányai alatt, a peronokhoz vezető vasúti aluljáró meghosszabbításával jött létre. (Tervező: Ring László)
Nádor aluljáró
A Tihanyi Árpád út elején, 2006-ban készült közúti, gyalogos és kerékpáros közlekedésre alkalmas aluljáró a Baross hidat tehermentesíti elsősorban. Nádorváros, illetve a város déli területének forgalmát hivatott ellátni a Belváros irányába.
Gyárvárosi gyalogos aluljáró A Győr-Gyárváros vasúti megállóhelyre érkezők biztonságos, Nádorváros és Gyárváros irányába történő közlekedésére létesült.
Jereváni úti gyalogos aluljáró Adyváros és a József Attila városrészt kettészelő Győr-Szombathely vasútvonal alatt épült.
Marcalvárosi gyalogos aluljáró A Bakonyi út, valamint a GySEV teherpályaudvar kihúzó vágánya alatt létesített aluljáró köti össze a Lajta út és a Déry Tibor utcát, azaz Marcalváros I - et a II -vel.
Ménfőcsanak vasút alatti gyalogosaluljáró
A Kisdobos utca és Új Élet út között a GyőrSzombathely vasútvonal alatt készült.